Έντυπο ή ιστοσελίδα ;

Ένα σημαντικό ερώτημα που τίθεται μόλις αποφασίσουμε να διαφοροποιηθούμε από τους ανταγωνιστές μας είναι:

Έντυπο ή Ιστοσελίδα; Ψηφιακή ή Έντυπη Διαφήμιση;

Το έντυπο και το διαδίκτυο είναι δύο ισχυρά μέσα προβολής που παρουσιάζουν διαφορετικά πλεονεκτήματα και περιορισμούς.

Ας ρίξουμε μια ματιά σ’ αυτά ώστε να επιλέξετε αυτό που χρειάζεστε, αυτό που θα σας οδηγήσει με μεγαλύτερη επιτυχία στους στόχους σας.

Τα πλεονεκτήματα του εντύπου

ΑΙΣΘΗΣΗ

Έχοντας οι περισσότεροι από εμάς μεγαλώσει με βιβλία, είναι φυσικό να νιώθουμε ένα ιδιαίτερο συναίσθημα όταν διαβάζουμε κάτι που κρατάμε στα χέρια. Αυτή η συγκίνηση είναι μοναδική!

Υπάρχει μεγάλη μερίδα ανθρώπων που προτιμούν να αγοράσουν ή να περιμένουν υπομονετικά να παραλάβουν ταχυδρομικώς το βιβλίο στα χέρια τους. Έτσι, δεν προκαλεί εντύπωση που, παράλληλα με την άνοδο των ebooks, η προσέλευση στις πατροπαράδοτες βιβλιοθήκες αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

H επιστημονική έρευνα με στατιστικά αποτελέσματα εκτιμά ότι ο κόσμος του διαδικτύου δεν πρόκειται να φτάσει σε αριθμό τον κόσμο εκτός σύνδεσης. Οι άνθρωποι απομακρύνονται πολύ εύκολα, απλά με ένα κλικ, από τους ιστότοπους.

Η διατήρηση της επαφής με τους αναγνώστες για μεγάλο χρονικό διάστημα γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Στις έντυπες δημοσιεύσεις, όμως, δεν ισχύει αυτό. Οι καταναλωτές μπορούν να συμμετέχουν πιο ενεργά και αβίαστα στη διαδικασία ανάγνωσης και αλληλεπίδρασης με το έντυπο υλικό.

ΔΥΝΑΜΗ

Στην ψηφιακή εποχή η προβολή μέσα από την έντυπη διαφήμιση συχνά αποτελεί επιλογή των ολίγων, καθιστώντας το μέσο αυτό ακόμα πιο αποτελεσματικό.

Όσο λιγοστεύουν τα έντυπα που κυκλοφορούν στην αγορά, τόσο αυξάνεται η δύναμη εκείνων που διανέμονται επιλεκτικά. Ειδικά όταν πρόκειται για πολυτελείς εκδόσεις, τότε τα έντυπα κερδίζουν χωρίς αμφιβολία τις εντυπώσεις.

ΕΥΚΟΛΙΑ

Όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με ένα διαφημιστικό έντυπο, το ξεφυλλίζουμε αμέσως. Είναι μια απλή διαδικασία στην οποία κάθε καταναλωτής οδηγείται δίχως δεύτερη σκέψη. Πολλές φορές, το διαβάζει ακόμα κι αν δεν τον ενδιαφέρει. Αν έστω και λίγο του κινήσει την περιέργεια, θα το περιεργαστεί ανά πάσα στιγμή και θα ανατρέξει σε αυτό στο άμεσο μέλλον με ευκολία.

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

Συχνά, η περιήγηση στο διαδίκτυο με πολλά παράθυρα ανοιχτά αποπροσανατολίζει την προσοχή και έτσι η διαφήμιση ξεφεύγει εξολοκλήρου από την οπτική μας παρατήρηση, σαν να μην υπήρξε ποτέ. Όμως, κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης εφημερίδων, περιοδικών ή εντύπων γενικότερα, ο μέσος καταναλωτής έχοντας ένα φλιτζάνι καφέ ανά χείρας δεν κάνει πολλά άλλα πράγματα.

Μελέτες έδειξαν ότι, όταν οι καταναλωτές διαβάζουν ένα έντυπο, εστιάζουν την προσοχή τους αποκλειστικά και μόνο στο περιεχόμενό του.

ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ

Σε μία εποχή, που καθημερινά κατακλύζεται από την παρουσία της τεχνολογίας, οι άνθρωποι εκτιμούν όλο και περισσότερο την αξία της αποσύνδεσης από τις ψηφιακές τους συσκευές και αναζητούν την αμεσότητα και την άνεση στις διαχρονικές επιλογές που προσφέρει το έντυπο.

Τα πλεονεκτήματα της ιστοσελίδας

ΤΑΧΥΤΗΤΑ

Δεν υπάρχει μεγαλύτερο πλεονέκτημα στον παγκόσμιο ιστό από τη διαδραστικότητα και την ταχύτητα που προσφέρουν τα διαδικτυακά εργαλεία. Υπάρχουν αμέτρητες δυνατότητες για προβολή, επεξεργασία και αλληλεπίδραση μέσα από λειτουργίες αναζήτησης. Όλα μπορούν να γίνουν πραγματικότητα δίχως την παραμικρή αναμονή, απλά και μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Είναι κοινώς παραδεκτό ότι η τιμή της δημοσίευσης στο διαδίκτυο είναι πολύ πιο χαμηλή συγκριτικά με εκείνη της εκτύπωσης. Επιπλέον, χρειάζεται αισθητά λιγότερος χρόνος για διορθώσεις στο διαδίκτυο από ότι στο έντυπο το οποίο προϋποθέτει περισσότερα στάδια. Για το λόγο αυτό, όλο και περισσότερες εταιρείες επιλέγουν να επενδύσουν σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού τους για την προβολή τους στο διαδίκτυο.

ΣΤΟΧΕΥΣΗ

Η δυνατότητα να παρακολουθείτε τους ρυθμούς επισκεψιμότητας, να συλλέγετε σημαντικές πληροφορίες και να αλληλεπιδράτε με το αναγνωστικό σας κοινό αποτελεί ένα άνευ προηγουμένου πλεονέκτημα, που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε μόνο στο διαδίκτυο. Κατά αυτόν τον τρόπο μπορείτε να καλλιεργήσετε άμεση επικοινωνία αλλά και εγγύτητα με τους χρήστες και να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας βασισμένοι στις προτιμήσεις τους.

ΕΥΕΛΙΞΙΑ

Η ευελιξία που παρέχει το διαδίκτυο διευκολύνει σχεδόν κάθε στιγμή της καθημερινότητάς μας. Όταν εργάζεστε, μπορείτε να επισκεφθείτε ένα άρθρο στον υπολογιστή, το οποίο συνεχίζετε να διαβάζετε στο κινητό σας καθώς μετακινείστε. Όταν φτάσετε πια στο σπίτι, ίσως να περάσετε λίγο χρόνο ακόμα με το τάμπλετ σας. Όσο είστε συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, είστε μόνο λίγα δευτερόλεπτα μακριά από οτιδήποτε. Ο κόσμος της πληροφορίας είναι δικός σας.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ

Το ζητούμενο είναι μια έξυπνη στρατηγική marketing που να συνδυάζει την εκτύπωση και την παρουσία σας στο διαδίκτυο. Όταν και τα δύο μέσα κινούνται αποφασιστικά προς την ίδια κατεύθυνση το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.

ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ

Ας παντρέψουμε τη σταθερότητα του εντύπου με την γρήγορη διάδοση που προσφέρει η άνεση του διαδικτύου. Δημιουργείται έτσι μια δυναμική που προετοιμάζει το έδαφος για νέους πελάτες. Ταυτόχρονα ισχυροποιείται τη σχέση σας με τους ήδη υπάρχοντες.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart