Outdoor

6 κορυφαία οφέλη της outdoor διαφήμισης

 

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σας έρχεται στο μυαλό όταν σκέφτεστε την υπαίθρια διαφήμιση;

Στους περισσότερους ανθρώπους έρχεται στο μυαλό η εικόνα μιας μεγάλης πινακίδας κατά μήκος της εθνικής οδού ή σε ένα επιχειρηματικό κτίριο στην πόλη. Όμως, στην πραγματικότητα, η υπαίθρια διαφήμιση είναι πολλά περισσότερα από αυτές τις μεγάλες, πολύχρωμες πινακίδες. Οι εφαρμογές της εντοπίζονται παντού χωρίς περιορισμό, σε ταξί, εμπορικά κέντρα, λεωφορεία, αφίσες κλπ.

Εκτός από Outdoor αναφέρεται και ως Out-Of-Home διαφήμιση, δηλαδή η επικοινωνία με τους ανθρώπους όσο είναι έξω από το σπίτι τους. Στις μέρες μας οι άνθρωποι ξοδεύουν περισσότερο χρόνο μακριά από το σπίτι και έτσι η υπαίθρια διαφήμιση έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει ενεργούς καταναλωτές.

Τα οφέλη της υπαίθριας διαφήμισης είναι σχεδόν ατελείωτα. Για αυτό το λόγο, έχουμε καταρτίσει ένα συνοπτικό κατάλογο με 6 από τα κορυφαία οφέλη της.

1. ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ

1.

ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ

Σε αντίθεση με άλλα μέσα, η εξωτερική διαφήμιση δεν χρειάζεται να πέσει στα χέρια μας. Η εξωτερική διαφήμιση είναι μέρος του περιβάλλοντος, επομένως δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί όπως η τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Ο θεατής, χωρίς να μπορεί να την αποφύγει, θα έρθει σε επαφή μαζί της σε κάθε περίπτωση. Έτσι, η καμπάνια σας αποκτά μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα συγκριτικά με το χρονικό διάστημα που αφιερώνει ο μέσος θεατής αντικρίζοντας τη διαφήμιση.

4. ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ

4.

ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ

Η υπαίθρια διαφήμιση είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα μάρκετινγκ για brands ή επιχειρήσεις που προσπαθούν να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό. Είναι δημόσια και προσεγγίζει καταναλωτές με τους οποίους, μερικές φορές, είναι δύσκολο να έρθετε σε επαφή. Οι νεότεροι καταναλωτές, οι πολυάσχολοι επιχειρηματίες και οι καταναλωτές με χαμηλότερο εισόδημα ενδέχεται να μην έχουν πρόσβαση στα συνηθισμένα μέσα προβολής, οπότε η υπαίθρια διαφήμιση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τους προσεγγίσετε.

2. ΜΑΓΝΗΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ

2.

ΜΑΓΝΗΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ

Η υπαίθρια διαφήμιση έχει αυτονομία και έτσι δε χρειάζεται να ανταγωνίζεται άλλες διαφημίσεις από άλλα μέσα. Συχνά, έχει μεγάλο μέγεθος και έτσι γίνεται εύκολα ορατή τόσο σε κοντινές όσο και σε μεγάλες αποστάσεις. Είναι δημιουργική και εκφραστική, γεγονός που έχει σαν αποτέλεσμα να κερδίζει περισσότερη προσοχή από τους καταναλωτές.

5. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ

5.

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ

Σύμφωνα με την APN Outdoor, το 70% των αγορών πραγματοποιείται έξω από τα κύρια κέντρα αγορών λιανικής πώλησης. Η τοποθεσία είναι το παν για την υπαίθρια διαφήμιση, επειδή επηρεάζει όλα τα στάδια μέχρι την αγορά. Έρευνες έδειξαν ότι αυτό το διαφημιστικό μέσο λειτουργεί στα μάτια των καταναλωτών όπως η τελευταία βιτρίνα πριν την απόκτηση ενός προϊόντος, της οποίας ο αντίκτυπος τους φέρνει ένα βήμα μπροστά από το ταμείο.

3. ΣΥΜΦΕΡΕΙ

3.

ΣΥΜΦΕΡΕΙ

Η Outdoor Media Association, πραγματοποίησε μια μελέτη και διαπίστωσε ότι η εξωτερική διαφήμιση έχει καλή σχέση κόστους-απόδοσης σε όλα τα επίπεδα και ότι όσο υψηλότερος είναι ο προϋπολογισμός τόσο μεγαλύτερη είναι η απόσβεση της αρχικής επένδυσης.

6. ΕΙΝΑΙ ΙΣΧΥΡΟ ΜΕΣΟ MARKETING

6.

ΕΙΝΑΙ ΙΣΧΥΡΟ ΜΕΣΟ MARKETING

Η εξωτερική διαφήμιση έχει αποδειχθεί ότι λειτουργεί καλύτερα παράλληλα με άλλα μέσα. Η επιρροή και η εμβέλεια της εξωτερικής διαφήμισης είναι πολύ μεγάλη παρέχοντας τη δυνατότητα να υπενθυμίζει παραστατικά στον καταναλωτή το μήνυμα που έχει ήδη λάβει από άλλα μέσα προβολής.

Θέλετε να αποκτήσετε όλα αυτά τα πλεονεκτήματα;

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!

Brands και εταιρείες επωφελούνται από τις νέες και δημιουργικές δυνατότητες της υπαίθριας διαφήμισης. Θα σας βοηθήσουμε να επιλέξετε την καταλληλότερη προβολή για τη μεγαλύτερη δυνατή προσέγγιση των καταναλωτών ανάλογα με τις ανάγκες σας και τον προϋπολογισμό σας.

Μπορούμε να σχεδιάσουμε οποιαδήποτε outdoor εφαρμογή χρειάζεσαι ανάλογα με το budget σου

STANDARD
Outdoor
σου ταιριάζει αν...
  • • Eίσαι ιδιώτης με μεράκι και όρεξη για να ξεχωρίσεις
  • • Έχεις μια μικρή επιχείρηση που αναπτύσσεται σταδιακά
  • • Το budget σου είναι χαμηλό αλλά θέλεις κάτι ξεχωριστό
BUSINESS
Outdoor
σου ταιριάζει αν...
  • • Έχεις μια μεσαία ή μεγάλη επιχείρηση με ευρύ πελατολόγιο
  • • Θέλεις να βγεις ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό
  • • Δεν συμβιβάζεσαι παρά μονάχα με το καλύτερο

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart