Έντυπο ή ιστοσελίδα ;

[:el]

Ένα σημαντικό ερώτημα που τίθεται μόλις αποφασίσουμε να διαφοροποιηθούμε από τους ανταγωνιστές μας είναι:

Έντυπο ή Ιστοσελίδα; Ψηφιακή ή Έντυπη Διαφήμιση;

Το έντυπο και το διαδίκτυο είναι δύο ισχυρά μέσα προβολής που παρουσιάζουν διαφορετικά πλεονεκτήματα και περιορισμούς.

Ας ρίξουμε μια ματιά σ’ αυτά ώστε να επιλέξετε αυτό που χρειάζεστε, αυτό που θα σας οδηγήσει με μεγαλύτερη επιτυχία στους στόχους σας.

Τα πλεονεκτήματα του εντύπου

ΑΙΣΘΗΣΗ

Έχοντας οι περισσότεροι από εμάς μεγαλώσει με βιβλία, είναι φυσικό να νιώθουμε ένα ιδιαίτερο συναίσθημα όταν διαβάζουμε κάτι που κρατάμε στα χέρια. Αυτή η συγκίνηση είναι μοναδική!

Υπάρχει μεγάλη μερίδα ανθρώπων που προτιμούν να αγοράσουν ή να περιμένουν υπομονετικά να παραλάβουν ταχυδρομικώς το βιβλίο στα χέρια τους. Έτσι, δεν προκαλεί εντύπωση που, παράλληλα με την άνοδο των ebooks, η προσέλευση στις πατροπαράδοτες βιβλιοθήκες αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

H επιστημονική έρευνα με στατιστικά αποτελέσματα εκτιμά ότι ο κόσμος του διαδικτύου δεν πρόκειται να φτάσει σε αριθμό τον κόσμο εκτός σύνδεσης. Οι άνθρωποι απομακρύνονται πολύ εύκολα, απλά με ένα κλικ, από τους ιστότοπους.

Η διατήρηση της επαφής με τους αναγνώστες για μεγάλο χρονικό διάστημα γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Στις έντυπες δημοσιεύσεις, όμως, δεν ισχύει αυτό. Οι καταναλωτές μπορούν να συμμετέχουν πιο ενεργά και αβίαστα στη διαδικασία ανάγνωσης και αλληλεπίδρασης με το έντυπο υλικό.

ΔΥΝΑΜΗ

Στην ψηφιακή εποχή η προβολή μέσα από την έντυπη διαφήμιση συχνά αποτελεί επιλογή των ολίγων, καθιστώντας το μέσο αυτό ακόμα πιο αποτελεσματικό.

Όσο λιγοστεύουν τα έντυπα που κυκλοφορούν στην αγορά, τόσο αυξάνεται η δύναμη εκείνων που διανέμονται επιλεκτικά. Ειδικά όταν πρόκειται για πολυτελείς εκδόσεις, τότε τα έντυπα κερδίζουν χωρίς αμφιβολία τις εντυπώσεις.

ΕΥΚΟΛΙΑ

Όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με ένα διαφημιστικό έντυπο, το ξεφυλλίζουμε αμέσως. Είναι μια απλή διαδικασία στην οποία κάθε καταναλωτής οδηγείται δίχως δεύτερη σκέψη. Πολλές φορές, το διαβάζει ακόμα κι αν δεν τον ενδιαφέρει. Αν έστω και λίγο του κινήσει την περιέργεια, θα το περιεργαστεί ανά πάσα στιγμή και θα ανατρέξει σε αυτό στο άμεσο μέλλον με ευκολία.

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

Συχνά, η περιήγηση στο διαδίκτυο με πολλά παράθυρα ανοιχτά αποπροσανατολίζει την προσοχή και έτσι η διαφήμιση ξεφεύγει εξολοκλήρου από την οπτική μας παρατήρηση, σαν να μην υπήρξε ποτέ. Όμως, κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης εφημερίδων, περιοδικών ή εντύπων γενικότερα, ο μέσος καταναλωτής έχοντας ένα φλιτζάνι καφέ ανά χείρας δεν κάνει πολλά άλλα πράγματα.

Μελέτες έδειξαν ότι, όταν οι καταναλωτές διαβάζουν ένα έντυπο, εστιάζουν την προσοχή τους αποκλειστικά και μόνο στο περιεχόμενό του.

ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ

Σε μία εποχή, που καθημερινά κατακλύζεται από την παρουσία της τεχνολογίας, οι άνθρωποι εκτιμούν όλο και περισσότερο την αξία της αποσύνδεσης από τις ψηφιακές τους συσκευές και αναζητούν την αμεσότητα και την άνεση στις διαχρονικές επιλογές που προσφέρει το έντυπο.

Τα πλεονεκτήματα της ιστοσελίδας

ΤΑΧΥΤΗΤΑ

Δεν υπάρχει μεγαλύτερο πλεονέκτημα στον παγκόσμιο ιστό από τη διαδραστικότητα και την ταχύτητα που προσφέρουν τα διαδικτυακά εργαλεία. Υπάρχουν αμέτρητες δυνατότητες για προβολή, επεξεργασία και αλληλεπίδραση μέσα από λειτουργίες αναζήτησης. Όλα μπορούν να γίνουν πραγματικότητα δίχως την παραμικρή αναμονή, απλά και μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Είναι κοινώς παραδεκτό ότι η τιμή της δημοσίευσης στο διαδίκτυο είναι πολύ πιο χαμηλή συγκριτικά με εκείνη της εκτύπωσης. Επιπλέον, χρειάζεται αισθητά λιγότερος χρόνος για διορθώσεις στο διαδίκτυο από ότι στο έντυπο το οποίο προϋποθέτει περισσότερα στάδια. Για το λόγο αυτό, όλο και περισσότερες εταιρείες επιλέγουν να επενδύσουν σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού τους για την προβολή τους στο διαδίκτυο.

ΣΤΟΧΕΥΣΗ

Η δυνατότητα να παρακολουθείτε τους ρυθμούς επισκεψιμότητας, να συλλέγετε σημαντικές πληροφορίες και να αλληλεπιδράτε με το αναγνωστικό σας κοινό αποτελεί ένα άνευ προηγουμένου πλεονέκτημα, που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε μόνο στο διαδίκτυο. Κατά αυτόν τον τρόπο μπορείτε να καλλιεργήσετε άμεση επικοινωνία αλλά και εγγύτητα με τους χρήστες και να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας βασισμένοι στις προτιμήσεις τους.

ΕΥΕΛΙΞΙΑ

Η ευελιξία που παρέχει το διαδίκτυο διευκολύνει σχεδόν κάθε στιγμή της καθημερινότητάς μας. Όταν εργάζεστε, μπορείτε να επισκεφθείτε ένα άρθρο στον υπολογιστή, το οποίο συνεχίζετε να διαβάζετε στο κινητό σας καθώς μετακινείστε. Όταν φτάσετε πια στο σπίτι, ίσως να περάσετε λίγο χρόνο ακόμα με το τάμπλετ σας. Όσο είστε συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, είστε μόνο λίγα δευτερόλεπτα μακριά από οτιδήποτε. Ο κόσμος της πληροφορίας είναι δικός σας.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ

Το ζητούμενο είναι μια έξυπνη στρατηγική marketing που να συνδυάζει την εκτύπωση και την παρουσία σας στο διαδίκτυο. Όταν και τα δύο μέσα κινούνται αποφασιστικά προς την ίδια κατεύθυνση το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.

ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ

Ας παντρέψουμε τη σταθερότητα του εντύπου με την γρήγορη διάδοση που προσφέρει η άνεση του διαδικτύου. Δημιουργείται έτσι μια δυναμική που προετοιμάζει το έδαφος για νέους πελάτες. Ταυτόχρονα ισχυροποιείται τη σχέση σας με τους ήδη υπάρχοντες.

[:en]

An important question that arises as soon as we decide to differentiate ourselves from our competitors is:

Printed Matter or Website? Digital or Printed Advertising?

Printed matter and the internet are two powerful projection tools with different advantages and limitations.

Let’s have a look at them, in order to choose what you need, which will lead you to your goals in the most successful way.

The advantages of printed matter

SENSATION

Since most of us have grown up with books, it is natural to feel a special feeling when we read something we hold in our hand. This sensation is unique!

There is a large portion of people who prefer to buy or patiently wait to receive the book in their hands. Thus, it is not that impressive that, along with the rise of ebooks, attendance at traditional libraries is growing rapidly.

DURATION

Scientific research with statistical results estimates that the number of people on the internet is not going to reach the number of the people that are offline. People are easily removed from websites, just with a click.

Maintaining contact with readers for a long time is becoming more and more difficult. In printed publications, however, this is not the case. Consumers can participate more actively and effortlessly in the process of reading and interacting with the printed material.

POWER

In the digital era, projection through print advertising is often a choice of the few, making this an even more effective means of advertisement.

As the prints on the market are diminishing, the strength of those that are selectively distributed increases. Especially when it comes to luxury publications, then the printed matter undoubtedly makes the best impression.

CONVENIENCE

When we are faced with an advertising brochure, we browse through it immediately. It is a simple process in which every consumer is driven without a second thought. They often read it as if they are not interested in it. If they are curious about it, they will look at it at any moment and look at it again in the near future with ease.

CONCENTRATION

Often, browsing the internet with many windows open at the same time is distracting, so advertisements are completely ignored, as if they never existed. But when reading newspapers, magazines, or printed matter in general, the average consumer holds a cup of coffee and does not do much more.

Studies have shown that when consumers read printed matter, they focus their attention solely on its content.

RELAXATION

In an era which is overwhelmed every single day by the presence of technology, people are starting to appreciate more and more the value of disconnecting from digital devices and are looking for immediacy and comfort in the timeless choice of printed matter.

The advantages of the website

SPEED

There is no greater advantage in the web than the interactivity and speed of online tools. There are countless possibilities for projection, editing and interacting through search features. Everything can come true without the slightest wait, just by pressing a button.

ECONOMY

It is commonly accepted that the price of publishing on the internet is much lower than that of printing. In addition, it needs considerably less time for web corrections than for printed matter which presupposes more stages. For this reason, more and more companies are choosing to invest a significant part of their budget in their online projection.

TARGETING

The ability to track traffic rates, collect important information, and interact with your reading audience is an unprecedented advantage that you can take advantage of on the internet. In this way you can achieve direct communication and proximity to users and improve your services based on their preferences.

FLEXIBILITY

The flexibility offered by the internet makes every moment of our everyday life easier. When you work, you can read an article on the computer, which you can continue reading on your mobile phone as you move. When you get home, you may spend a little more time on your tablet. When you are connected to the internet, you are only a few seconds away from anything. The world of information is yours.

CONCLUSION

COMBINATION

The aim is a smart marketing strategy that combines your printed and online presence. When both media move decisively in the same direction, the result is impressive.

EMPOWERMENT

Let’s marry the stability of printed matter with the rapid dissemination offered by the comfort of the internet. This creates a dynamic that prepares the ground for new customers. At the same time, it strengthens your relationship with existing customers.

[:]

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart